Hej!

Alla...Här kommer en del bilder från i helgen...En händelserik sådan...Har fått vara med på konstrundan i år igen... I år hade jag temat tillsammans.. svartvita bilder...Var lyckat och det kom mycket folk båda dagarna...Det var tre stycken trevliga  ungdomar som hade sina fina konstverk tillsammans med mej...På Söndagen efter konstrundan fick vi åka in till mamma som var lite chockad...En man hade tagit sej in i hennes lägenhet och tagit plånboken...fruktansvärt med tanke på att hon är blind...En del kan tydligen inte skilja på vilket som är ditt eller mitt...Eva   min syrra och jag med 2 av våra barn tog en sväng runtom där och kollade om den här personen möjligtvis slängt den någonstans ute men tyvärr hittade vi inget...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

vilka fina bilder :)

Svar: Tack snälla🌞😊
Maria Gerhard

2018-05-24 @ 10:22:37
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0