Stockholm!!

Stad i världen...en fin stad bland allt vatten....Vad roligt man har haft här i några dagar...Först på Torsdag träffade jag ju fina Mikaela (systerdotter)vars klass haft en fin utställning med möbler dom tolkat efter Ingemar Bergman som skulle fyllt 100 i år.
På Fredagen var goa vännerna Maggan som jag tacksamt fått härbärga hos och Mia till ngt som heter Artipelag ,ett naturområde där det fanns en stor byggnad där dom bla har utställningar ,restaurang och affär.
Det ligger nära naturen som var himmelskt fin.
Man blir glad som Mia sa att komma ut dit.
Verkligen en plats med ro för själen.
En plats att rekommendera.
På Lördagen var vi jag och Maggan till Fotografiska .Där vi såg fyra fotografer som Alla hade sina egna sätt  att ta bilder.Kan också rekommenderas.
Till Abbas museum gick färden sedan...Ett roligt ställe med mycket musik och historia om gruppen....kan också rekommenderas....Roligt  att träffa er ungdomar Ellen och Harald och förstås Fina Edward.....Tack snälla Maggan för superbra guidning...så här mycket tunnelbana har jag aldrig åkt i hela mitt liv men roligt har det varit...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0