Augusti!

Mot sitt slut och september på antågande...tiden flyger iväg......Jag har hunnit med att lära mej mycket på dom här två månader jag bott här ....trodde aldrig jag skulle lära mej att hitta här men tack vare mitt jobb i hemtjänsten så hittar jag nu skapligt....fått prova på elcykel vilket jag aldrig gjort förut..Har åkt pågatåget en dag till Simrishamn...Träffat  många trevliga  människor ..och något jag är extra glad för är att man bor så nära havet ...och dom vackra öppna landskapen härikring...Ale stenar var jag en kväll och väntade in solnedgången ....Skåne är fantastiskt ur min synvinkel...Fast hela Sverige är vackert ..Alla landskap är vackra  på sitt sätt...Det är bara att stanna upp och reflektera....
Nu blir det några bilder från tidigare idag när jag tog en cykeltur till havet...Såå härligt sommarväder...och det blir några bilder från Ale Stenar....från tidigare denna månad.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0