Utflykt!

Igår och förrgår....Roligt att Mia min väninna från längre upp i landet är här och hälsar på ....Vi har gjort lite utflyktsmål både väster och österut... Mossbystrand...Smygehuk...Sandhammaren...
stranden och fyren där var vi uppe och hörde om dess historia....min bästa strand...återkommer gärna dit ...
Kåseberga...Ätit så himla god sallad på Olov Viktors  ...nästan vid Glemmingebro.... 
Åkte bland skördade stora fält...Älskart❤
Men i förrgår hände en tråkig grej...Jag körde på ett rådjur...på E65...Mörkt var det och plötsligt stod rådjuret på vägen...och en stor lastbil hade vi hack i häl....Hann inte bromsa som tur var....då hade säkert lastbilen hamnat i min lilla bil....Blev materiella skador namnskylten försvann och får lämna in den för den blev ganska intryckt ...men vad gör det... tur att inte vi  skadade oss...fast vi blev väldigt skärrade....Vi hade nog änglavakt där....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0