Åter!!

Kontroll hos läkaren med axeln i Skövde KSS....
Tiden går fort det är redan drygt två år sedan det hände då jag var ute och promenerade i skogen och snubblade på en rot....bröt axeln så illa att jag fick en ny axelled...det har inte blivit riktigt bra trots träning men det är bara att gilla läget... 
Styrde sedan färden mot Mariestad och ner till hamnen för att fota😊Blåste så in i vassen....Det är inte bara i Ystad det blåser😊...Sedan hälsade jag på bästa Britt-Marie och det blev fika där  hon hade just bakat brödkakor och det var såå  gott..Tack🙏...
Träffade sedan Charlotta och Alwin ❤hos Sara och där fick jag jättegod laxpasta👍Tack🙏
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0