Kort!

Reflektion över året som gått....
Ett omtumlat år med glädje och sorg...
Nu har ett halvår gått sedan jag flyttade iväg till Ystad...från Västergötland ...Ett stort steg så här i efterhand...
Ett nytt liv i en ny stad, nya människor ,en annan dialekt,nya intryck och framför allt har jag ju kommit nära Österlen dit jag velat komma sedan jag var där första gången..och jag trivs fantastiskt bra känner mej verkligen hemma.....
Jag gick idag framåt kvällen  i härligt soligt väder denna sista dag på 2019 strandpromenaden....
Nu önskar jag er Alla ett Riktigt Gott Nytt År ❣
Ta hand om varandra❤livet är skört..
och följ era drömmar...dom kan slå in ..plötsligt händer det😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0