Gyllengården!

Ett mysigt boende  där det  hyrs ut rum under sommaren...Det ligger i Smedstorp några mil utanför Ystad....
Min syster och jag bodde där några nätter för några år sedan....Trevligt värdpar...
Nu ... 6-14 Juli är det konstutställning av Frank Björklund med hans fina målningar...ÅK DIT !!värt att se....
 
Har ledig helg så jag åker runt och bekantar mej lite med landskapet...på vägen hem till Ystad tittade jag in på ett Café Olof Viktors som låg i Glemmingebro ..
Det är både Café och bageri...
Jag behövde ngt att äta....Så det blev en kräftmacka...
Sedan tog jag en sväng ner till havet....Sandskogen....Där blåste det en del kan man säga...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0