Nu!

Är det drygt 12 dagar till jag gör det stora klivet och byter jobb till annan kommun och lämnar Västra Götaland för Skåne...Ett spännande 
äventyr väntar..Nytt jobb...Ny kommun ...Nytt län...Allt är nytt..miljön.... människor...men en dröm jag har haft länge ....att flytta neråt Österlen....och just nu har jag i lurarna Cajsa Stina Åkerström som sjunger Det är aldrig försent...att börja om på nytt någon annanstans...
Visst jag  kan vara en egoist men känner att det är min tid nu ....och mina barn och barnbarn klarar sej utmärkt bra och jag finns ju där ändå dom är ju mitt allt❤
Denna tid i Juni har det blivit mycket fika och gottigott med kompisar och släkt och vänner....Så även idag...På morgonen när jag lämnat barnbarn på dagis så blev det frukost på Wästgötabagaren och på em Österbergs konditori i Tidan....Var en sväng till farbror som är 97 och faster ...Hon hade så fina blommor på balkongen....
Vädret har varit sol regn åska det har gått runt i cirkel....men fina färger på himlen....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0