Skåne!

Vilket vackert landskap....Har ju börjat ett nytt kapitel i mitt liv...Startade dagen med gofrukost hos min kära kusin i Vänga  ...Jättegott...Tack Lena❤...
 
 
 
Nu är det min första kväll på riktigt i Skåne....har ju alltid drömt att få bo här nära Österlen...så nu har den gått i uppfyllelse....
 
Tog en  sväng i stan....kände att jag behövde ngt att äta....
 
For sedan ner till havet efter att jag fått nycklarna till en lght jag hyr tills jag får den lght jag ska ha sedan...Varmt och skönt ute....precis som sommaren ska vara...
 
Nu är det min första kväll här i Skåne...har ju alltid drömt om att få bo nära Österlen...så nu har den gått i uppfyllelse
 
 
 
Mina pelargoner fick jag ha på uteplatsen....så dom slapp jag lämna i Västra Götaland....
 
Nu på kvällen sitter jag här och äter aprikoskräm...Såå gott...Tänker på min mamma hon gillade det också ...Hon åt det ofta...särskilt på sommaren....svalkande och gott...
 
Men imorgon börjar allvaret...då blir det till att börja det nya jobbet i hemtjänsten....mycket nytt blir det...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad för Dig och njut och ta in det Nya livet du valt o andas långsamt ❤️😉./mia

Svar: Tack🌹Ja jag ska njuta i stora drag😍Och andas långsamt❤/Maria
Maria Gerhard

2019-07-01 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0