Fota!

Är ju en av mina stora passioner här i livet....Det har nog många sett när jag lägger ut en massa bilder här på nätet...Min blogg här är ju också lite av en dokumenation för mej...mycket blir det ju för att man ska komma ihåg....men samtidigt gillar jag att det ska väcka ur betraktarens ögon en känsla som dom gillar....fast givetvis är det ju olika vad man tycker om....
Igår var jag med fotoklubben Ystad till Österlens fotoklubb i Simrishamn där även Sjöbo fotoklubb var där....
Där var det tävling Trekampen mellan de här klubbarna....Sjöbo vann Grattis till dom🌹
Bilderna skickas innan till en oberoende fotoklubb där dom bedömer bilderna...
100 fina bilder var det och min bild med mitt turfönster"Karlastöva" kom på fjärde plats...Det blev jag jätteglad och tacksam över😊🙏...
Visar de fem bästa bilderna....Bilderna får inte rättvisa de var finare i verkligheten ...
Innan jag åkte till Simrishamn var jag ner till havet efter jobbet...isande kall vind inte en människa syntes till vid Strandpromenaden. .men himlen skiftade....
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbara bilder :)

Svar: Tusen Tack🌹
Maria Gerhard

2019-11-14 @ 18:03:27
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0