Fredag!

Är ju en trevlig dag för många ....En del jobbar Måndag till Fredag och är glada att vara lediga över helgen...En del kanske inte tycker att det är roligt med Fredag för att dom tex ska jobba helgen....men en del kan också ha semester som jag har...så Idag har jag hälsat på mina kära gamla grannar och Fina Tess❤ i Habo utanför Töreboda ....Det var jätteroligt att träffa dom....
Fikade go hembakad kaka ...gottigott...och tog en liten promenad till Börjes Ankor...
Hämtade sonen ....slängde i mej en Halloumiburgare.. Sedan blev det en tur till Skövde för att träffa min kära syster och svåger ...Där blev det fika igen från Wienerbageriet.. Såå goda dammsugare dom hade där ni vet sådana med grön marsipan...
På kvällen blir det fika hos min äldsta dotter ❤som fyller år idag....Tårta från wienerbageriet Skövde...Regnig men rolig dag😊😊😊...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0