Gillar!

När det regnar ibland då kan man ta sej en funderare på saker och ting...varför man gör si och så....I mitt fall så är jag glad att jag bröt upp och flyttade till Skåne...Dom människor jag träffat här och platser jag aldrig varit på hade jag aldrig mött om jag bott kvar i Västergötland...Så jag är glad och tacksam🙏 för detta....men saknar förstås barn och barnbarn vänner och bekanta där uppåt landet ochså....men tack och lov det finns telefon.... Har en orkidé som jag fick av hyresgästen som bodde före mej här...Den har kvar en blomma som då stått sej i fem månader som jag bott här...började tro att den var onaturlig men det var den icke😊🌸...Älskar orkidéer har många som jag har efter mamma ❤och dom blommar nästan allihop.... Nog av reflektion.... Idag regnar det ju och jag är ledig ,vad passar då inte bättre än att tända lite ljus och läsa en bok av Maria Richardsson....
Ha en fortsatt fin dag🌞...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder på orkideern :)

Svar: Tusen Tack 🌸🌸🌸Älskar orkidéer😍Ha en fin em och kväll🌞
Maria Gerhard

2019-11-28 @ 13:36:17
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0