Gustav!

Adolfsdagen idag....Har hunnit med en massa saker ...Klippt håret hos bästa frisören Eva på Självfallet...Skönt att klippa av kalufsen lite... Är ju  i mina gamla hemtrakter...så det blev en tur till min förra  arbetsplats och hälsade på mina fina kära gamla arbetskollegor...fick så fina tulpaner på Blåklinten...Tack snälla❤❤❤...
sedan vidare mot Töreboda och däckbyte på gummiverkstaden...där det efter däckbytet låg en påse Ahlgrens bilar ....Tack för den😊...Äta mat behöver man ju göra så det blev thaimat tillsammans med sonen❤
Efter det fick vi lite motion på elljusspåret vid Mostugan....
Hann med ett besök hos en go vän i Töreboda...Nu är dagen slut så nu sitter jag här i soffan hos dotter och svärson som tittar på Paradise Hotel vilket inte direkt är mitt favvoprogram men ungdomarna gillar det😊
En roliger dag är tacksam för den🌞🌞🌞
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0