Stockholm!

Stad i världen en fantastisk fin stad med många möjligheter....Har varit här i några dagar och hälsat på en kompis och lämnat mina bilder i showroom hos Artportable på Åsögatan 176 på Söder....
Utställningen börjar 2 Mars - 20 Mars...
Deras öppettider är 8.30 -17....Mån -Fre .
Helg stängt.
Välkomna😊😊😊
 
Det har varit en jättetrevlig helg och jag är så tacksam att min kompis tagit så väl hand om mej och har varit min privatchaufför när vi kört inne i Stockholm eftersom jag kommer ju från landet och har svårt med trafiken i storstan.
Vi har gått promenader ,varit ute vid Artipelagdär det är rogivande för själen....
och varit på bio Min pappa Marianne...
En fantastisk fin film..
Man blir berörd...Rekommenderas😊
På lördagen var jag på Fotografiska...
Bla hade Erik Johansson sina bilder där såå fina bilder..blev inspirerad att lära mej mer om Photoshop....Är ni i Stockholm gå gärna o kolla in hans bilder...verkligen sevärt👍...
Har ätit på mysiga restauranger bla en på Söder ...Shine... Kan också rekommenderas..
Allts jättefina dagar i Stockholm 🙏😊😊😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Erik Johanssons fantastiskt fina bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi haft fina dagar o upplevelser, Maria 👯‍♀️😍! Fina bilder! säger ’kompisen’ ☺️Och bra sammanfattning i ditt bildcollage 👍

Svar: Ja det var jättetrevliga dagar jag blev väl omhändertagen🙌Tack 🙏😍
Maria Gerhard

2020-02-27 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0