Ja!

Nu står snart pingsten för dörren och Mors dag❤Härligt och inte Härligt ...Underbart på det viset att det blommar överallt och grönskan är överväldigande...och man kan bara njuta av allt det vackra ute❤💚🌳🌞...Men samtidigt blir det en väldigt annorlunda pingst och Mors Dag med att man kan inte träffas på samma sätt med sina nära och kära vilket är förståeligt i dessa tider..
För min egen del får man göra det bästa av situationen man får gå ut i naturen och hämta kraft så man orkar hålla ut 🌞🌼🦋🌸❤
Vilket många andra också gör...
Jag är glad att jag gillar att ta bilder som ni förstår...det är ju bra att dokumentera😊och
Tur att det finns telefoner 😊där man kan prata och se varandra över nätet.....och att man har sina arbetskamrater❤Det är bara att HÅLLA UT tills det blir bättre tider😊😊😊
Här kommer lite blandade bilder
från Stenshuvud💚 där jag var med min goa granne i helgen som varit...
och från mina promenader i Ystad❤
Såå underbar natur här och staden är trivsam där den ligger intill havet💙
Ha en finfin Torsdag🤗🌞😎🦋🌼
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0