Tacksam🙏

För en SĂ„Ă„ trevlig solig dag....Promenad i Moskogen och fika med behörigt  avstĂ„nd  med mina rara grannar frĂ„n dĂ€r jag bodde förut ...Fick trĂ€ffa Tess, finaste hunden i vĂ€rlden❀...
Var en svÀng upp till Iglasjön...
Sedan blev det Kinamat med bĂ€sta sonen❀
En svĂ€ng till LugnĂ„s dĂ€r jag trĂ€ffade mina bĂ€sta döttrar med familjer blev det ocksĂ„ innan det blev liten trĂ€ff med nĂ„gra av mina fina "gamla" arbetskollegor❀
Supertrevlig kvĂ€ll hade vi🌞God mat och dryck.
Alla jag trĂ€ffat idag har varit pÄ   behörigt avstĂ„nd fĂ„r tillĂ€ggas😊Allt enligt konstens alla regler👍
Som sagt Glad och Tacksam för denna dagenđŸŒžđŸŒžđŸŒžâ€
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0