En!

Tur till Ullared med ABTrinustravel idag ....Turen starade  vid 06tiden i morse ...Säker  resa med Bosse vid ratten  och trevligt ressällskap....Fick både frukost och fika för den som ville ha....Inhandlade en resväska och lite annat smått och gott....När vi skulle gå ur affären fick jag stå vääldigt länge säkert 2 timmar i kö vilket gjorde att bussen blev försenad hem...Men kan vara trevligt stå i kö... ett tag lyssnade jag på en deckare i mina örsnäckor...tröttnade på det efter ett tag så då blev det att jag började snacka med en tjej  bakom mej om konst och innan vi kom fram till kassan följde vi varandras Instagramkonto😊
Hon målar  fantastiska tavlor👍👌
Och nu är vi på väg hem och har kört förbi en Ullaredskändis hus🚍😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0