Härligt!

Med vinter både för och nackdelar men det är helt underbart när den är som idag🌞🌞🌞
Sol ända från Ystad till Mariestad...Love it❤
Var bara tvungen att åka ner till hamnen det första jag gjorde   när jag kom upp hit till Mariestad idag för att hälsa på barn och barnbarn....Är så vackert överallt nu med den vita snön och så roligt att se att det var så mycket folk ut på isen i skymningen och åkte skridskor ...👍😍
Blev så glad att träffa ett av mina barn  och hennes familj ❤Saknat dom så.
Mina andra barn med familj får jag träffa imorgon❤
Vi åt tacos på kvällen och hade lite " försenad julklappsutdelning"vilket var uppskattat😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0