Igår!

Första dagen på Nya Året vaknade jag till att solen tittade in och kände att det var ett Gott tecken till att det blir ett Ljusare och Bättre år
än 2020...
Ut med det Gamla och in med Nya heter det ju.
Se framåt inte bakåt 😊
Så tacksam för mycket här i livet främst mina barn  och barnbarn ❤
och givetvis mina vänner❤
Och inte minst att jag har några minuter  ner till havet 💙
Älskart❤
Det blev en timmes promenad igår framåt kvällen genom staden neråt vattnet ....
Lyser så fint i Alla fönster nu med alla stjärnor och ljusslingor...
Eftersom det är Nyårsdagen blev det Lutfisk
(Inte Pizza) när jag hem och Marzipanglass till dessert ... Såå gott😊👍...
Önskar er Alla en fin Andra Januari 2021....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0