Roligt!

När det bryter av den tillvaron jag är i nu....Jag  får inte låta hopplösheten ta över ....Vet ju att det blir bättre och att man slipper axellåset om 3 veckor 
Så jag är glad och tacksam att jag har mina barn med familjer ,syster med familj och mina fina vänner som ställer upp i ur och skur...
Igår var roligt och hoppingivande....
Jag Jenny och mitt barnbarn Kevin var och hälsade på söstera mi ,min svåger Jens och katten Sixten....De bor ut på landet där det verkligen är rofyllt bland blomster och blad...
Såå fint där❤🌺🌼
Tack Eva och Jens för att ni finns och för gofika i eran fina trädgård ❤
Och när vi åkte hem så var det en så vacker solnedgång ...Det fanns ett ❤ bland molnen en tolkning enligt mig...
Fick en känsla av att det finns hopp ❤
Ta hand om varandra ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0