Rolig !

Trevlig dag i Malmö...första gången jag varit inne i centrum...Bott här  i Skåne  i snart två år var på tiden att bese Malmö det är  en fin stad...
Tur min granne Annika var med och guidade...
Vi var och tittade  på en Kizzutställning på Nöjesteatern....
Intressant för i min ungdom diggade jag Kizz...Var på en konsert 1979 eller 80 tror jag det var...
Mina kusiner var med och en utav kusinerna var ett riktigt fan av Kizz...
Han hade posters på väggarna i hela sitt rum...
 
Utställningen var Kizz grejer  som en kille hade samlat på sedan början av 80talet.Han själv hade också varit på Kizz konserter världen över ...
 
Helt otroligt att dom orkat hålla igång bandet under såå lång tid...
 
Vi åt lunch på en supermysig restaurang vid lilla torget..Ceasarsallad...smakade gottigott 👍😊
 
När vi åkte hem så skulle vi fått ta ersättningsbuss i Hyllie men det hade blivit  en miss så dom hade inte beställt några ...
Vi skulle fått vänta jättelänge  och det var svinkallt ute så det blev taxi istället med två andra trevliga passagerare som skulle till Kåseberga....
Lyxigt att  åka taxi tyckte jag 😊...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0