Om!

Jag hade varit poet skulle jag ha skrivit såå fina ord om hur vackert  det är ute nu i vårat fantastiska landskap eller att jag hade varit bra på att måla och målat av alla fina träd som blommar... men jag gillar ju att fota så det är ju konstnärligt det också på något sätt  och samtidigt dokumenterar jag ju det som gjorts under dagen....som en dagbok...
Tog en tur idag på eftermiddagen till Hallamölla som ligger intill Verkeån ... Ett forsande vattenfall som ligger inbäddat i all grönska nu... 22 -23 grader varmt var det ...sommarhetta....
Fortsatte färden över Vitaby ner till Vitemölla genom Kivik och böljande rapsfält......och sedan nästan ner till stranden vid Stenshuvud...
Österlen ...I love it❤
Ett fint resmål kan verkligen rekommenderas👍😍
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0