Ja!

Då har man varit i Töreboda på Sista Töreboda festivalen i tre dagar med söstera mi❤
Har ju varit med på varje Festival sedan 2000.
Åkte cabbe med bästa svåger till festivalen blåste så In i vassen så muggar och frisyren försvann 😊Tack Jens för att du skjutsade och hämtade mej och din kära fru så vi fick komma ut och ha såå roligt 😊
Men nu är man änna lite trötter 💤💤💤
Kul att återvända
till de gamla hemtrakterna 😊
Jag kände mej nästan lite som en turist😁
Men så kul att träffa många vänner och familj och särskilt sonen ❤och hans kompisar vi stod mitt i smeten och rockade loss till the Hives.Det var superkul .
Såå bra musik vi har lyssnat på jag och min kära syster ❤Alice Cooper dök upp nästan sist han var ok musiken var bra men lite för mycket döden döden tycker jag  men kul att ha sett en världsstjärna i sina gamla år🎶🎶🎶
Mycket musik som sagt Arvingarna ,
Rydell  o Quick,Zara Larsson, Miss Li,Thundermother,Lillasyster, GES,The Hives,Elisa Lindström  med mera och Johan Boding som var med i finalshowen och då var även lokala förmågor med som sjöng låtar av dom artister som varit med  genom åren. 
Sedan var det ju tre scener så man hann ju liksom inte se alla direkt.
Finalen avslutades med Final count down som Johan Boding sjöng vilken pipa 😊
Tack till alla artister och arrangörer  som gjort det möjligt att vi i publiken fick en såå riktigt trevlig helg ❤🎶🤗😎🌞
 
Här kommer en hel hoper  med bilder 🌞
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0