ÅH!

Denna helg har varit så berikande😍i Helsingborg. 
Har gått en kurs i personlig utveckling vars ledare var Anna och Jesper  Silverdotter .
Många intressanta möten och kontakter har det  blivit bland de härliga kursmedlemmmarna.
Glad att jag tog beslutet att gå den här kursen. 
Har inhandlat en bok som en av kursmedlemmarna skrivit,Ulla Linse.
Så nu har jag fått inspiration och glädje till att påbörja det jag för längesedan borde ha gjort. 
Att gå framåt och göra det jag har drömt om. 
Men det  har nog inte varit rätt tillfälle förut. 
Nu sitter jag här på tåget hem och är glad i själen och bara chillar😊Roligt har det varit men nu känner jag att tröttheten smyger sig på💤💤
Önskar er Alla en fin Söndagskväll 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0